God Jul

God jul, fast den är ju redan över. Och nu får jag en sån känsla som jag får varje år när denna dagen är över.. de känns så sorgligt..MEN jag fattar inte varför!? Men julafton har varit riktigt mysig iår.. Imorse kom killarna Svensson och käka julfrukost.. Sen drog jag, Adam och Frida till farmor o farfar på dopp i grytan, som för övrigt är bland de sliskigaste jag vet! men va gör man inte för traditionerna. Sen drog vi hem och såg på kalle med pensionärerna. Och sedan blev det julbord hemma och sen julklapparna såklart. skaa jag säga va jag fick? Hihi jag kan väl säga lite. En resa till usa nästa år va den bästa minsann! Så fick jag en liten ipod, kläder, pengar, böcker, smycken å såna små grejer.. verkligen jättenöjd! men jah tycker nästan de är roligare att ge bort, shit va mogen jag är. moaha.

Imorgon är de juldagen och jag vet inte om jag vill ut faktiskt? Hoppas jag ändrar mig imorgon. Men jag tycker de är så jobbigt att man typ måste ut denna dag? varför då liksom, man kan väl lika gärna vara hemma. de var jag ju förra året. Aja får se hur detta blir. På söndag drar vi till sälen iallafall, kul!


Hoppas alla har haft en god jul! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0