Gahaa

Fan va dålig jag har blivit på att skriva blogg asså.. Men så kan det va.

I fredags var det kalas här hemma för Axel och Anders och det var mycket trevligt, spelade wii allihopa och snacka och va glada.. sen handlade det mest om fotboll resterande av helgen, teamsportiacupen. Snacka om att man fick träsmak i röven. De är alltid trevligt att träffa människor på såna cuper för de är alltid mycke folk så haha. Men att sitta en hel dag kan va ganska jobbigt.. På lördagskvällen åt vi thaimat och kolla filmer, mycket trevligt. Och söndagen var det fotboll som gällde med, och Skene vann över Hyssna i finalen, och jag hejade faktiskt på hyssna. Synd synd synd.... Sen va jag och camilla duktiga och gick på spinning och slet ihjäl oss, men de va de värt för sen åt vi enmassa fruktsallad med grädde till. Gott.

Så har skolan börjat och jag tycker att de har gått helt okej faktiskt..

Ska bättra mig med bloggandet mina vännnnner.. Tjadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0