Gött med helg!

Hej hej. Nu har en hel skolvecka gått igen. Det går fan snabbt. och nu är det mindre än 10 dagar kvar till jag och Camiiilla åker till Thailand. Fyfan va de ska blli gött. Men det är mycket som ska göras innan dess. fast sånt brukar alltid ordna, så jag litar väl på de.

Nu ligger jag bara här och väntar på att kvällen ska gå, låter kanske hemskt men så är de, har inget att göra nu innan klockan 11, haha. Så kan de va. I veckan har det varit fullt upp, har visserligen inte varit mycket skola men annat som stått i vägen. Fy jag harr panik med körkortet, känns som att de ligger 10 år framför mig, usch. Jävla teori!!
Nu har vi iallafall börjat sälja balbiljetter, så om de finns någon som läser min blogg som inte vet något om detta, så finns det informationsblad i skolan om vilka tider och så som vi kommer att sälja dom. Vi har även startat en Facebook-grupp om balen. Linn har, bra Linn ;)

Annars vet jag inte vad som kommer att hända i hlegen så mycket faktiskt..imorgon ska jag Frida o Amanda förhoppningsvis planera resa. Vi är jävligt sega me dedär haha. Det kanske blir utgång imorgon med, men får se, har ingen stor lust just nu i alla fall.


Ha de gött!/Olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0