helloo sunday

sunday, nästan som a sunny day, haha. ja snart bär de av till solen, fifan va underbart!! Håller på att paka, men nu har jag fått en broms, VA FAN SKA JAG HA MED MIG?! Hatar att packa för de känns alltid som att man har glömt tusen saker. Men man får ju en riktigt go känsla ändå. jag fpr väl fortsätta sen.

Ikväll ska jag iallafalll på spinning, sista rycket innan thai. Fan va kassa jag och Camilla har varit, vi skulle ligga i hårdträning hela januari, men det har blivit helt tvärt om..för min del iallafall, haha. Men struntsamma. De ska bli skönt att komma iväg.

Igår tog jag det bara lungt, umgicks med Anders och mother, men jag slockna i soffan typ klockan 22:00, fan va sorgligt haha. Men sen på natten kom Anton =)  Ídag har vi ätit frukost, kollat film och käkat semla, mummma..

Nej nu ska jag "packa"  tänkte jag, slänger väl in något inlägg ikväll. puss tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0