man är ju bara tvungen att göra en sån här.. eller?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? joho du
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? Vietnam o Portugal
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? ja
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? hela portugaltiden o en del andra
8. Vad var din största framgång 2009? kanske jobbet i cafet?
9. Största misstaget? när jag gjorde de o de o de o de
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? har varit förskyld, buhuu stckars mig.
11. Bästa köpet? haha.. datorn..
12. Vad spenderade du mest pengar på? typ massa onödiga saker, som kläder tex.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? halo och I gotta feeling.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare än förra året iallafall!
16. Vad önskar du att du gjort mer? hittat på mer saker och gjort mer upplevelser.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? varit hemma.
18. Hur firade du julen? hemma med familj o släkt
19. Blev du kär i år? neej, och när fan ska man bli de tro?? ;)
20. Favoritprogram på TV?  desperata hemmafruar antagligen
21. Bästa boken du läste i år? När jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta, helt klart
22. Största musikaliska upptäckten? vettefan
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? jo, önskade mig en kamera o den fick jag.
25. Något du önskade dig men inte fick? ne
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var i Portugal, jag o helena var ute och åt, sen kom cassandra så dansade vi på bargatan!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja de finns de
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? hmm, jag sskulle nog beskriva dne ganska slapp. de får bli ändring på!
29. Vad fick dig att må bra? mina vänner, PORTUGAL. och familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? wentworth som vanligt, har inte riktigt släppt honom ännu ;)
31. Vem saknade du? Simone har jag saknat som fan.
32. De bästa nya människorna du träffade? Människorna i Portugal tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0