Nytt inläggg

Hej hoppsan. Jag är kass på att uppdattera nu för tiden. Kul att jag nästan alltid börjar mina inlägg med en ursäkt moahah. eller kanske inte alltid. men nu förtiden höhö. De har varit fullt upp nu. Fast jag har knappt varit i skolan denna veckan, jag känner mig så jävla dum som inte orkar gå på vissa lektionerna men faan v skoltrött jag är! MEN på måndag drar jag och EDIS till Thailand. Fan va vi har längtat och äntligen är de dags. Jag har dessvärre inte börjat packa ett något, men sånt löser sig alltid..hoppas jag. Efter 16-17 dagar i solen med världens bästa människa, utan att ens behöva tänka på skolan ett något, får man hoppas att jag är någorlunda pigg och allert till skolan när jag kommer tillbaka igen. . . . .

Ikväll ska jag och Anton till Borris och äta, såå trevligt=)


Får väl slänga in ett inlägg till innan Thai, för där nere har jag inte tänkt röra en dator.. tror jag;)

pusstja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0